پیگیری شكایت های حوزه ICT با كد دستوری

پیگیری شكایت های حوزه ICT با كد دستوری به گزارش كاركادو مدیركل دفتر حفاظت از حقوق مصرف كننده رگولاتوری از راه اندازی كد دستوری #۸۰۱۰؛ در جهت اطلاع رسانی سریع از آخرین وضعیت شكایات كاربران در سامانه ثبت و پاسخگویی به شكایات ۱۹۵ خبر داد.


به گزارش کارکادو به نقل از ایسنا، پیمان قره داغی اعلام نمود: از این پس کاربران می توانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شماره گیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کرده اند، در چارچوب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود آگاه شوند.
مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT به راه افتاده است، بیان نمود: برای دسترسی راحتتر کاربران، روشهای مختلفی برای ثبت و پیگیری شکایات در نظر گرفته ایم که برپایه آن کاربران می توانند با رفتن به سایت https: //۱۹۵.cra.ir و یا تماس با تلفن گویای ۱۹۵شکایت خود در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ثبت کنند.
قره داغی درباره لزوم راه اندازی کد دستوری برای پیگیری شکایات اظهار داشت: از آنجائیکه ممکن بود برخی کاربران برای پیگیری شکایت خود به اینترنت دسترسی نداشته و یا امکان تماس با شماره ۱۹۵ را نداشته باشند، کد دستوری#۸۰۱۰* با هدف سهولت دسترسی برای این دسته از کاربران به راه افتاده است. این روش بسیار راحتتر از سایر روش های پیگیری شکایت بوده و جهت استفاده از آن نیازی به اینترنت و شارژ تلفن همراه نیست.




منبع:

1399/04/13
12:10:28
5.0 / 5
2417
تگهای خبر: سایت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی