فرزانه کابلی با شروع ناگهانی به تالار وحدت می آید

فرزانه کابلی با شروع ناگهانی به تالار وحدت می آید کارکادو: فرزانه کابلی بازیگر و طراح حرکات موزون سال ها است که بر اجرا و پژوهش در حوزه حرکات موزون استانهای مختلف کشور فعالیت می کند، او در نظر دارد در تازه ترین اجرای خود موسیقی و حرکات موزون اقوام مختلف ایرانی را ویژه بانوان در تالار وحدت اجرا نماید.


به گزارش کارکادو به نقل از خبر آنلاین، فرزانه کابلی بازیگر و طراح حرکات موزون در تازه ترین فعالیت خود در ایام ۲۶ و ۲۷ مهرماه، ساعت ۱۴ برنامه «شروع ناگهان» را در تالار وحدت اجرا می کند.
فرزانه کابلی در گفتگو با خبرگزاری ایسنا اظهار داشت: بعد از ۵ سال که آخرین کارم را با سختی و مشقت فراوان اجرا کردم، خوشبختانه فرصتی دست داد تا باردیگر با اعضاء گروهم روی صحنه برویم. البته که کار من طی این سال ها با سختی های مختلف عجین شده اما خوشحالم که ثمره تلاش اعضاء گروه دیده می شود چونکه برای اجرای این کار زحمت فراوانی کشیده اند.
کابلی که همیشه بر حفظ و نگهداری رقص های محلی استانهای مختلف کشورمان تاکید داشته، افزود: بسیار بسیار تلاش نموده ام که آیین ها و سنت هایمان را که بسیار هم غنی است، مورد توجه قرار بدهم. باید تاکید کنم که من خیلی خیلی ایرانی هستم و به این مساله افتخار می کنم. با آنکه شرایط بسیار خوبی برای کار در کشورهای دیگر داشتم و می شد خیلی آسان تر در خارج از کشور کار کنم ولی هیچ گاه دوست نداشتم جایی غیر از سرزمین خودمان کار کنم.



منبع:

1403/07/16
12:12:39
5.0 / 5
112
تگهای خبر: رمان , موسیقی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی