نگاهی به چشم انداز صنعت سرگرمی

نگاهی به چشم انداز صنعت سرگرمی به گزارش کارکادو، در حالیکه صنعت سرگرمی چین در چهار سال آینده با سرعت 2 برابر آمریکا رشد می کند، کمپانی های استریم تمرکز خویش را بر گسترش تبلیغات می گذارند.


به گزارش کارکادو به نقل از خبر آنلاین، برمبنای آخرین چشم انداز جهانی PWC، صنعت سرگرمی و رسانه چین درحال کاهش فاصله خود با صنعت سرگرمی آمریکاست و در طول ۴ سال آینده سطح رشد بیشتری را در مقایسه با آمریکا تجربه می کند.
به گزارش مهر، بر طبق این گزارش، درآمد تبلیغات و هزینه های مصرف کننده در دومین کشور پرجمعیت جهان تا سال ۲۰۲۸ با بیش از ۷ درصد افزایش به ۳۶۲.۵ میلیارد دلار خواهد رسید که به این معناست که حدودا ۲ برابر نرخ رشد آمریکا، بیشتر می شود، با اینحال فروش صنعت سرگرمی آمریکا هنوز بطور قابل توجهی بالاتر خواهد بود و به رقم ۸۰۸.۴ میلیارد دلار می رسد.
PWC می گوید: آمریکا که بیش از یک سوم درآمد جهانی صنعت سرگرمی سال ۲۰۲۳ را مال خود کرد، همچنان بزرگترین بازار سرگرمی و رسانه ای جهان برای بازارهای تبلیغاتی و هزینه های مصرف کننده باقی می ماند، اما این مقیاس با رشد نسبتاً کندتری جلو می رود.
صنعت سرگرمی چین در سالهای اخیر درحال گسترش بوده و برمبنای گزارش PWC رشد قوی و مستمر این کشور به این معنا است که بطور پیوسته درحال کاهش شکاف خود با آمریکا از نظر اندازه بازار است، بااینکه مقررات سخت دولتی می تواند سبب شود سرمایه گذاری در آنجا پیچیده تر از سایر مناطق باشد.
برمبنای این گزارش سریع ترین بازارهای درحال رشد در فاصله امسال تا ۲۰۲۸ در اندونزی و هند چهره و این مناطق رشدی سریع را در سال های آتی تجربه می کنند.
گفته شده هر یک از این کشورها پویایی بازار خودرا دارند که در عین حال با هم متفاوت می باشد و هند به سریع ترین بازار پخش ویدیوییOTT (پخش مستقیم بوسیله اینترنت) در جهان بدل می شود برای اینکه جمعیت گسترده، متنوع و پراکنده آن بسیار شیفته محتوای ورزشی و خصوصاً کریکت هستند.
با همه اینها برمبنای پیش بینی این گزارش، هند تا سال ۲۰۲۸ با رشد بیش از ۸ درصدی، صنعت سرگرمی خودرا به سطح ۱۰۰ میلیارد دلار خواهد رساند و اندونزی هم کمی عقب تر از آن خواهد بود.

توسعه وسیع درآمدهای تبلیغاتی

این گزارش همین طور به شدت بر نحوه توسعه درآمدهای تبلیغاتی در دوران استریم متمرکز شده و پیش بینی می کند که درآمد جهانی تبلیغات در مدت ۲ سال به بالای یک تریلیون دلار خواهد رسید و تا سال ۲۰۲۸، این درآمدها نسبت به سال ۲۰۲۰، دو برابر خواهد شد و کمپانی های بزرگ پخش آنلاین مانند نتفلیکس، دیزنی و پرایم ویدیو به تغییر شکل مدلهای کسب وکار خود و تمرکز بیشتر بر یافتن جریان های درآمدی جدید، همچون تبلیغات می پردازند.
گفته شده سه بازیگر بزرگ جهان غربی در بخش استریم یعنی دیزنی پلاس، نتفلیکس و آمازون پرایم ویدیو، از همین حالا همگی پیشنهادهایی باتوجه به تبلیغات را ارائه کرده اند تا برمبنای آن مصرف کنندگان در ازای پرداخت هزینه اشتراک کمتر، تبلیغات را ببینند. این روند در شمار رو به رشدی از بازارها سرتاسر جهان و در سطح منطقه ای یا کوچک تر هم مورد توجه قرار گرفته است.




1403/05/04
13:15:40
5.0 / 5
268
تگهای خبر: تبلیغات , هزینه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۳
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی