معرفی 5 برنده اسکار افتخاری

معرفی 5 برنده اسکار افتخاری کارکادو: کویینسی جونز، تهیه کنندگان جیمز باند و ریچارد کورتیس بریتانیایی همچون چهره هایی هستند که اسکار افتخاری امسال را دریافت می کنند.



به گزارش خبرگزاری کارکادو، کویینسی جونز، اولین تهیه کننده سیاه پوستی که نامزدی بهترین فیلم اسکار را کسب نمود، جولیت تیلور، مدیر افسانه ای بازیگران و باربارا بروکلی و مایکل جی ویلسون تهیه کنندگان جیمز باند همچون برندگان اسکار افتخاری ۲۰۲۴ هستند.

مهر نوشت: ریچارد کورتیس، فیلمنامه نویس و کارگردان بریتانیایی با جایزه بشردوستانه ژان هرشولت تجلیل می شود، در صورتیکه مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکلی، تهیه کنندگان جیمز باند، جایزه یادبود ایروینگ جی. تالبرگ را دریافت خواهند کرد.

این تندیس ها در پانزدهمین مراسم سالانه اسکار افتخاری یکشنبه ۱۷ نوامبر در لس آنجلس به برندگان اهدا خواهد شد.

جانت یانگ، رئیس آکادمی انتخاب مایکل جی. ویلسون و باربارا بروکلی را گواهی بر موفقیت آنها به عنوان تهیه کنندگان مجموعه «جیمز باند» که سهم شایان توجهی در چشم انداز صنعت فیلم دارد دانست و از ریچارد کورتیس به عنوان یک کمدی نویس درخشان یاد کرد. وی نبوغ هنری و خلاقیت کویینسی جونز را هم ستود و گفت وی از تاثیرگذارترین چهره های موسیقی تمام دوران است و از جولیت تیلور به عنوان چهره ای یاد کرد که با مدیریت بازیگران فیلم های نمادین و محبوب، مسیر جدیدی را برای این رشته هموار کرده است.





منبع:

1403/03/24
13:51:53
5.0 / 5
199
تگهای خبر: اهدا , جایزه , فیلم , كادو
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
karkado فروش کادو و انتخاب انواع کادویی
karkado.ir - حقوق مادی و معنوی سایت كاركادو محفوظ است

كاركادو

فروش کادو و انتخاب انواع کادویی